torstai 6. kesäkuuta 2013

Tää tahtois kivat killuttimet

Apuvaa, mitkä ois kivat killuttimet hääpuvun kanssa? Hääpukumyyjän mielestä pukuni kanssa pitää olla iso ja näyttävä koru, ehkä leveä, mutta eihän mulla mitään sellaisia ole. Suurin ja näyttävin koru mulla on Naisen ääni -kihlakaulakoruni. Myyjän mielestä se ei ole ihan nappivalinta ja sopii ainoastaan lyhyellä ketjulla.

Olin jo katsellut koruja sillä silmällä, mitkä olisivat kivat korut kiinalaisen mekkoni kanssa. Unelmoin näistä Lumoavan Kukinto-sarjan koruista, joita kävin kuolaamassakin. No nehän eivät sitten sovi alkuunkaan tämän uuden mekkoni kanssa, joten unohdetaan ne. Kuolataan niitä silti näistä kuvista, jooko?

Lumoavan Kukinto-kaulakoru.

Kukinto-mallin roikkuvat korvikset sopi mulle
yllättävän hyvin, tosi ihanat!


Tappikorvikset on turvallinen ja takuuvarma valinta.

Luulen, että jotkut helmet sopisi mun ihonsävyyn ja tyyliin paremmin kuin lasikristallit. Tilasin hiuskorun Ninkasta, ja siinä on just helmiä. Se on tosi nätti.

Vaikea sanoa, minkälaiset korut kruunaisi mun asun. Äidin mielestä mun pitäisi laittaa myös rannekoru, mutta eikö se olisi hiukan liikaa, jos mulla on hääpäivänä korvikset, kaulakoru, hiuskoru, sormus ja sitten vielä rannekorukin?? En kuitenkaan halua näyttää joulukuuselta :D Vai mitä mieltä te olette, meneekö rannekoru vielä mukavasti muiden korujen kaverina?

Koska sukunimeni ei ole Bernadotte eikä kummallakaan vanhemmistani ole omaa valtakuntaa, en laita mitään kruunujuttuja päähän. Kruunujen suosio morsianten keskuudessa on mun mielestä muutenkin aika hassu ilmiö :D

Hiuskoru, jonka tilasin Ninkasta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti