maanantai 10. kesäkuuta 2013

Lisää kivoja kampauksia

Kyllä menee vaikeaksi tuo kampauksen valitseminen. Tosi moni tyyli on niiiiin kiva ja kaunis! Saako valita useamman kampauksen? ;) Päätöksen vaikeutta lisää se, että en tiedä, millainen kampaus juuri mulle sopisi.

Mulla on aina hiukset auki, eikä mulla ole silmää ajatella, miltä nuo näyttäisi mun päässäni. Sen verran sentään tajuan, että moni noista kampauksista vaatii mulla hiustenpidennyksen.


1. Ihanat letit! Tyylikäs kokonaisuus, tykkään!

2. Onko vähän liian tavallinen ja arkinen?

3. Tykkään paljon!

4. Tykkään ehkä vielä enemmän kuin kolmosesta.

5. Ihanan rento, mutta mulle ehkä liian hippi :D

6. Kaunis! Mulla ei ehkä pysyisi tollaset kiharat.

7. Tää on kans kiva :D

8. Tyylikäs, mutta ehkä vähän tylsä morsiamelle?

9. Haluaisin kampaukseeni jollain tavalla letin.

10. Mä olisin varmaan näyttäny tältä siinä ekassa hääpuvussani :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti