tiistai 4. kesäkuuta 2013

Kutrit kuosiin, mutta miten?

Ylös, alas, niskaan, nutturalle vai auki, puoliksi auki, kiharana vai suorana, tiukasti pitkin päätä vai rennosti, sivuponnari....

Mulla ei ole hajuakaan, millaisen kampauksen haluaisin hääpäivänä! En ylipäätään ymmärrä kampauksista tuon taivaallista, vaan annan hiusteni aina olla auki.

Nutturahässäkkä tuntui alkuun kivalta ajatukselta juuri siksi, että mulla olisi tavallista erilaisempi tyyli häissä. Sitten varmasti tajuaisin, että tänään on hääpäivä, eikä arkipäivä. Toisaalta mun mielestä mulle ei sovi hiukset kiinni. Tunnen silloin oloni tosi vieraaksi, enkä ollenkaan omaksi itsekseni. Rento tyyli on enemmän mun juttuni. Menetän hermoni alta aikayksikön jos vain ajattelenkin, että mun pitäisi tehdä jotain kampauspiiperryksiä hiuksilleni.

Onneksi hääpäivänä on kuitenkin kampaaja! Minä voin vain istua onnellisena tuolissa, ja kampaaja saa ähistä hiusteni kanssa. Mutta mitä ihmettä pyydän häntä tekemään? Nyt kun pukuni on aivan erilainen kuin ajattelin, en tiedä, millainen kampaus siihen sopisi. En ole enää ollenkaan varma siitä nutturahässäkästä. Mitä jos hiukset olisikin puoliksi auki?

Inspiraatiokuvia:

Kampaus 1.
  
Kampaus 2.
 

Kampaus 3.


Kampaus 4.


Kampaus 5.


Kampaus 6.


Kampaus 7.


Kampaus 8.

Kampaus 9.
Kampaus 10.

Kampaus 11.

Mitäs tykkäsitte näistä?

5 kommenttia:

  1. Anonyymi21:38

    4, 1, 7

    Oli hiukset miten tahansa, olet varmasti kesän kaunein morsian! <3

    VastaaPoista
  2. Oi, kiitos ihanasta kommentista, anonyymi! :) Mäkin tykkään erityisesti juuri noista kolmesta, jotka valitsit. Joku lettielementti ois kyllä kiva, se kruunaisi kampauksen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi21:37

      11 on myös kaunis ja luonnollinen.

      Terveisin samainen anonyymi

      Poista
  3. Anonyymi20:13

    Joku neloskuvan tyyppinen ois kiva. Letit on ihania ja tuo rentoutta kampaukseen! -Leppe

    VastaaPoista
  4. Niinpä, tuo nelonen olisi varmasti suht helppo toteuttaakin :)

    VastaaPoista