maanantai 3. kesäkuuta 2013

Kuvat kiinalaisesta hääpuvusta

Tässä kuvat siitä kiinalaisesta mekosta, jonka OIKEASTI sain. Mullehan lähetettiin eri mekko kuin mitä alun perin kuvissa näytettiin.

Saanko esitellä: mekko, joka kaapissani roikkuu. Tosi nätti, eikö? :)

Tämä puku roikkuu nyt vaatekaapissani.

Selässä on vetoketju, mutta kuvassa sitä ei ole vedetty kiinni.

Mekko on nyt myynnissä, koska se ei ollutkaan päällelaitettuna minun tyyliseni. Olin niin varma, että malli sopisi mulle, enkä ole edes turhan tarkka, mutta niin vain kävi, että se ei imartele mua yhtään. Mulla kun sattuu olemaan vyötärö ja tämä mekko antaa ainakin mun päällä tasapaksun tanttaran vaikutelman. Olisin tietty voinut pidellä kukkia vatsan edessä koko päivän, mutta noh... Toivon kovasti, että tämä hääpuku sattuu olemaan nappivalinta jollekulle toiselle onnekkaalle morsmaikulle, sillä halvalla lähtee! :)

Tässä vielä linkki aiempaan blogipostaukseeni, jossa kerroin hääpuvun saapumisesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti