maanantai 8. heinäkuuta 2013

Enää 4 päivää, mikä buugi?

Neljä kokonaista päivää häihin, ohops, kylläpä aika rientää! :)

Mua ei jännitä yhtään. Kummallista! Eikä mua stressaa tai ahdista. Just nyt ei itketäkään ;)

Aloitin aamun sovittelemalla huntua yöpaitasillani, niinku kaikki normaalit morsiamet. :D

Taidan haluta hunnun tonne aika ylös.

Mulla on tänään harjoituskampaus. En ole ihan satavarma valitsemastani kampauksesta, joten otan myös erilaisia vaihtoehtoja kuvina mukaan kampaajalle. Hän osaa sitten kertoa, mitä mun hiuksillani pystyy tekemään. En ihan tiedä, kuinka paljon systeemejä yhden ihmisen päähän mahtuu... Mulla on nyt kassissa mukana hiustenpidennyksiä, hiuskoru ja huntu, joten niin kauan kuin pinta-alaa riittää, pitäis tökkiä meitsin päähän kaikenlaista :D

Vähän volyymiä omiin haituviin hiustenpidennyksillä.

Kampauksen jälkeen on myös harjoitusmeikki. En ole kauheasti miettinyt ohjeita meikkaajalle... Pari kuvaa sentään tulostin. :) Haluan, että silmät korostuu eniten.

Floristi soitti ja kyseli vielä viime hetken ohjeita ennen kuin tilaa kukkani HOLLANNISTA. Ookkei, aika kaukaa tulevat... Nyt mulla on taas luottavainen fiilis, että kimpusta tulee kiva. Uskon, että floristi hiffasi aika hyvin, mitä haluan. Sen verran tarkkaan se oli kytännyt mun lähettämiä esimerkkikuvia.

Eilen käytiin ottamassa viime hetken aurinkoa Espoossa. Musta tuntuu, etten ruskettunut tarpeeksi :(

Lauantaiksi luvataan aurinkoista (pieni mitätön pilvi kyljessä) ja 24 astetta Perniöön, woohoo! Mutta Kemiönsaarellepa luvataan pilvetöntä taivasta ja täyttä aurinkoa ja 23 astetta. Voi, kunpa sääennusteet pitäisivät paikkansa tällä kertaa! :)

Mitä vielä pitäisi tehdä:
  • askarrella paikkakortit ja ohjelmat
  • hankkia koristeet
  • päättää kirkkomarssit ja soittaa kanttorille
  • harjoitella hääpuvun nyöritystä
  • harjoitella valssia (ei olla harjoiteltu kertaakaan, öööh...)

2 kommenttia:

  1. Anonyymi21:12

    Hyvä buugi: ollaan messis mitä ikinä tapahtuuki!

    -S

    VastaaPoista
  2. :D mahtavaa! Tästä vielä kunnon tunnelmaa:

    http://www.youtube.com/watch?v=Jy27WEjdJTw

    VastaaPoista