maanantai 27. toukokuuta 2013

Kaikki alkoi, kun…



Olin jo vähän kyllästynyt odottamaan kosintaa. Koin jo löytäneeni sen oikean, jonka kanssa haluan viettää lopun elämääni ja perustaa perheen ja hankkia kissan ja koiran ja lapset ja perunamaan jajaja… Mutta mies vain mietti.

Onneksi tammikuun lopussa koitti Se Hetki. Vihdoinkin mies ymmärsi parhaansa ja kosi! ;)

Luulin, että mua ei voisi enää yllättää asialla mitenkään, mutta toisin meni. Olin käymässä äitini luona Turussa, kun mies ajoikin sinne kosiomatkalle 160 kilometrin päästä. Oltiin viikkoa vajaa 2 vuotta sitten käyty ekoilla treffeillä Turun keskustassa. Nyt mentiin taas kahville Turun keskustaan.

Olin sanonut, ettei mua saa kosia sormuksella, koska haluan, että mennään yhdessä katselemaan, niin mua kosittiin sitten kaulakorulla! <3 Sain Kalevala Korun Naisen äänen, jotta "perheessä kuuluu myös naisen ääni, vaikka hän on mies talossa" :DD

Olipas romanttinen ja ihana kulta! Nyt pidän Naisen ääni -kaulakorusta entistä enemmän, koska sillä on jokin suurempi merkitys. (noh, onhan se muutenkin AIVAN IHANA!)

Mun kihlakaulakoruni! Kalevala Korun Naisen ääni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti