tiistai 28. toukokuuta 2013

Häissä ei ole kyse vain hankinnoista

Minua harmittaa, miten hääblogeissa häistä tulee niin pinnallinen vaikutelma. Olen vasta aloittanut tämän blogin ja silti vaikuttaa siltä ihan kuin kaikessa olisi kyse vain hankinnoista.

Häissä ei ole kyse vain hankinnoista!

Tärkeintä on, että on löytänyt sen oman rakkaan, jonka kanssa saa jakaa elämänsä. Sen Oikean löytäminen ei ainakaan minulle ollut helppoa.

Olen ikionnellinen, kun saan puolisokseni miehen, jolla on samat arvot kuin minulla ja samoja tulevaisuuden haaveita kuin minulla. Miehen, jonka kanssa on hyvä olla, joka tukee ja ymmärtää mua ja josta saan olla ylpeä <3

Itse asiassa onni on potkaissut mua melkoisesti, kun toi tämän miehen mun elämääni! :)

Häissä minulle tärkeintä on kirkko-osuus. Siinä lupaamme Jumalan kasvojen edessä rakastavamme toisiamme ja pysyvämme toistemme rinnalla niin kauan kuin elämme.

Se ei ole mikään pieni lupaus! Minun on kuitenkin helppo luvata se, koska olen niin varma valinnastani. Juuri tämän miehen kanssa voin ja haluan luvata niin :)

Itse juhlaosuus ei ole mulle niin merkityksellinen. Saanko olla rehellinen ja kertoa, että en yleensä viihdy häissä? Niissä on mielestäni yleensä tosi tylsää (älkää loukkaantuko, jooko). Siksi panikoin omistakin häistä, sillä toivon, etteivät meidän vieraat (ja morsian itse) tylsistyisi kuoliaaksi.

Meidän hääjuhlistamme toivon tulevan rento tilaisuus. Ympäristö on kaunis ja pihalla (meren rannassa) voi ottaa vaikka aurinkoa, jos sää sallii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti