tiistai 13. elokuuta 2013

Tänään naimisissa kuukauden

Aika menee niin nopeasti! Tänään olemme olleet naimisissa kuukauden. <3

Arki on jo iskenyt tähän väliin, ja häät tuntuu kovin kaukaisilta. Sen verran pitää vielä hoitaa hääasioita, että lähetämme pikapikaa kiitoskortit ja minun pitää hoitaa itselleni uudet paperit.

Tilasimme jo Iforilta uudet paremmat kiitoskortit, koska ensimmäisestä versiosta tuli liian hailukka (palautuksena meni, onneksi).

Ajokortin suhteen en ole jaksanut vielä tehdä mitään. Aina on joku hyvä tekosyy, kuten "tänään näytän niin järkyltä, että en varmana mene passikuvaan" tai "tänään mulla on huono tukkapäivä, not gonna happen" tai "miksi poliisilaitoksen pitää sijaita toisella puolella kaupunkia?".

Kuva: Karina Boissonnier

Kela-kortin sain reilun 3 viikon jälkeen häistä. On ollut kiva saada automaattisesti uusia kortteja eri liikeketjuilta. Nyt mulla on jo Plussa-kortti ja Stockmannin kortti oikealla nimellä, eikä tarvinnut tehdä MITÄÄN. Sukunimikriisi on jo historiaa, sillä olen kovasti tykästynyt uuteen nimeeni. Se näyttää siltä, että tällainen mun nimen pitikin olla! :)

Uudella nimellä pitäisi vielä saada pankkikortti ja ehkä passikin. Muut kortit taidan vaihtaa sitten lennossa sitä mukaa, kun asia on ajankohtainen.

Sormuskriisistäkin olen jo päässyt yli, eikä se ole mun mielestä enää liian törrö. Ihan hyvä se on. :) En enää suunnittele salaa muokkaavani sitä. :D Jos jotain muutoksia tulee, voi olla, että sitä pitää pienentää.

Onpa hauska odottaa sitä hääpäivää, kun sattuu olemaan perjantai 13. päivä! "Joo, meillä on huomenna hääpäivä. Juu, siis kyllä perjantaina. Juu, 13. päivä." Siitä pääsee veistelemään niin paljon kaikkea, eheh! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti