maanantai 12. elokuuta 2013

Jälkipyykki: Tyhjä olo häiden jälkeen?

Näin häiden jälkeen voi käydä läpi jälkipyykkiä. Mitä tekisin toisin tai mitä fiiliksiä jäi jäljelle?

Tyhjä olo? Ei todellakaan!

Moni sanoo, että häiden jälkeen on tyhjä olo. Ei mulla ainakaan! Häät oli tosi onnistuneet ja oli ihan superhyvä mieli vielä pitkään häiden jälkeenkin.

Ehkä tyhjä olo tulee niille, joille häät on juhlana jotenkin supertärkeä juttu. Juhla, johon halutaan satsata paljon aikaa, rahaa ja voimia. Mä olin vain tyytyväinen, että juhlat onnistuivat ja että olen nyt oman kullan kanssa naimisissa. :) Kuten jo blogin alussa kerroin, en ole "hääihminen". Siksi olen vain huojentunut, että se kaikki on nyt ohi ja myös iloinen, että kaikki onnistui niin hyvin.

Nyt me ollaan naimisissa, jee! <3
Kuva: Karina Boissonnier

Jos suunnittelee häitään vuosia, ymmärrän kyllä, että niistä voi tulla niin iso osa arkea, että häiden jälkeen putoaa tyhjän päälle. Juhlan ei pitäisi kuitenkaan olla mun mielestä niin iso juttu, että se ajaa pääasian edelle (pääasia = mennä naimisiin). Terveempää on, että nauttii siitä päämäärästä: naimisiinmenosta ja sitten naimisissa olemisesta. Siksihän ne häät järjestetään, että mentäisiin naimisiin, eikö? Ei siksi, että saadaan isot bileet. Noh, tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni. Varmasti löytyy niitä, jotka järjestävät häät bileiden vuoksi. Jokainen tavallaan ja se jokaiselle suotakoon. :)

Jotenkin kiinnostus kaikkiin hääjuttuihin lopahti hyyyvin nopeasti häiden jälkeen. Silloin kun pähkäilee jotain kutsukortteja tai kampausta, se tuntuu tosi tärkeältä asialta, josta haluaa lukea muiden blogeista ja kirjoittaa ajatuksiaan omaan blogiin. Yhtäkkiä se ei tunnu enää ollenkaan tärkeältä, kun asia on saatu päätettyä tai vaihe on muuten vain ohi. Näinhän se menee. :)

Häiden jälkeen mun on ollut vaikea enää innostua tämän hääblogin kirjoittamisesta, vaikka olen ihan loppusuoralla. :) Katse on jo kohti muita juttuja. Toisaalta siihen vaikuttaa myös se, että mun tietokone päätti irtisanoutua yhteistyöstä, eikä suostu enää käynnistymään. Joudun lainaamaan aviomiehen konetta, että pääsen kirjoittamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti