perjantai 6. syyskuuta 2013

Vihdoinkin kiitoskortit lähetetty

Kiitoskortit on vihdoinkin lähetetty ja käsittääkseni jo perillä vastaanottajilla. :)

Päädyimme tilaamaan kiitoskortit Ifolorilta. Tykkäsin korttimallista, johon sai laitettua kuvia myös sisäpuolelle. Mulle oli tärkeää, että kortti on taitemallia, joka pysyy itsestään pystyssä.

Tällainen siitä tuli: 

(Sori superhuonot kuvat! Ne on otettu nopsaan kännyllä... Mulla ei enää ole kuvankäsittelyohjelmaa, ku mulla ei ole enää tietokonettakaan... se hajosi...)

Kansi. Strategiset kohdat on peitetty paperilla,
koska mulla ei enää ole kuvankäsittelyohjelmaa - eikä tietokonetta.
Kiitos HP, kun levähdit juuri silloin, kun sua tarvittaisiin!

Taittokortin sisäpuoli.

Odotimme aika pitkään korttien lähettämisen kanssa. Alkuperäinen suunnitelmani oli tehdä kiitoskorttien lisäksi "häälehti", joka olisi lähetetty kaikille samassa yhteydessä. Ajatuksena oli, että häälehti olisi kutsujemme jatkumo (kutsu oli häälööppi).

Lehteen olisi tullut juttuja häistä ja hääkuvia. Viimeiselle sivulle olisimme laittaneet Salon Seudun Sanomien aidon jutun sulhaseni ponnisteluista Strömman kanavan kanssa.

No joooo.

Aivoni eivät suostuneet liikahtamaan inan vertaa hääjuttuihin, joten lehti jäi tekemättä. Aika pitkälle kyllä pääsin. Kannen otsikot olin jo tehnyt, kuvia olin jo valinnut ja SSS:n jutunkin olin skannannut. En vain jaksanut kirjoittaa sanan vertaa hääjuttuja. Teen jo työkseni lehtijuttuja, joten en millään saanut itseäni tarttumaan samaan puuhaan töiden jälkeen. (Vaikka kirjoittaminen on toki kivaa.)

Kaiken häärumban jälkeen on todella kiva päästää mielensä "vapauteen" ja alkaa miettiä uusia asioita. Siksi tuntui hyyyvin raskaalta ruveta kirjoittamaan mitään häihin liittyvää. Ei pysty enää! :D Riittää jo! 

Päädyimmekin sitten siihen, että pelkät kiitoskortit saavat riittää. Kortin väliin lisäsimme ryhmäkuvia vieraista hääparin kanssa.

Nyt ne on vihdoinkin hoidettu ja lähetetty! Kaikki häähommat on tätä mukaa nyt purkissa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti