tiistai 9. heinäkuuta 2013

Harjoituskampaus ja -meikki

Hihiii! Olen tosi tyytyväinen harjoitusmeikkiin ja -kampaukseen. Olin eilen hiusstudio Merinellissä (Salon keskustassa) puunattavana ja paklattavana ja on se vaan kumma, miten ammattilainen saa ihmisistä hyvännäköisiä. Tuli olo, että johan se lauantai voisi tulla! :)

Kampaaja teki mulle juuri sen kampauksen, minkä ykköstoiveena halusin. Valinta jäi silti hiukan mietityttämään mua, koska mun hääpukuun sopisi tosi monenlainen kampaus. On niin vaikea valita yksi ja pitää päänsä.

Kiltisti kampaaja kumminkin tunki kaikki ne systeemit mun päähän, mitä toivoinkin (hiustenpidennykset, hiuskorun ja hunnunkin), vaikka hunnusta hän selvästi yritti saada mut luopumaan. Onhan se niin, että huntu likistää ja peittää alleen kampauksen. Kun sanoin, että aion kirkon jälkeen ottaa hunnun veke, ilmeni, että siinä on aina riskinsä. Kampaus voi aueta ja hiustenpidennykset lähteä mukana, kun lähtee kiskomaan huntukampaa pois.

Haluan silti hunnun, koska olen ihan rakastunut siihen. Se on aivan ihana. <3 Tykkään tuosta mun hunnusta itsessään jo paljon enemmän kuin mun hääpuvusta.

Lopputulos on painava. Kampaaja epäilee, että saan päänsäryn... Voipi olla oikeassa, mutta kerrankos kauneuden tähden vähän kärsii! ;) Varsinkin hiuskoru on harmittavan painava. Onneksi en ostanut sitä painavampaa huntua, jota hääpukumyyjä mulle kauppasi. Mutta kyllähän mä nyt haluan käyttää noita kaikkia, kun olen sellaiset hommannutkin!


Tämän kuvan pohjalta mulle suunniteltiin meikki.
Kuva: Siempretuyo.blogspot.fi


Tämänkin kuvan vein meikkaajalle näytille.
Kuva: Siempretuyo.blogspot.fi

Meikistä tuli toooodella hyvä! Sen tietää myös siitä, että kun menin äidin luona käymään harjoitusmeikin jälkeen, se alkoi heti nyyhkiä. :D Hyvä mittari, haha! ;)

2 kommenttia:

  1. Jos oot jo harjoitusmeikkiin tyytyväinen, niin ei mitään hätää! Nyt vain pikkuhiljaa alat nauttimaan häähumusta stressaamisen sijaan...

    VastaaPoista
  2. Joo, meikki oli tosi hyvä! :) Mulla oli vielä maanantaina sellainen zen-vaihe, ettei stressannu yhtään. Mutta nyt se on mennyttä, kun tää askartelutaakka vie kaiken ajan! xD

    VastaaPoista